Onze Reels worden steeds beter: kort, krachtig en pakkend. Hierdoor zijn we onderscheidend en opvallend. Voor de laatste puntjes op de i:
Tijdens het filmen
- Voeg een persoonlijk element toe.
- Laat Teer terugkomen. Opstal heeft onze kaarsen, kopjes, pennen en roadmaps, maar neem anders voor de zekerheid zelf iets mee (open de deur met een map in je handen of bekijk er één aan tafel).
- Kleed je representatief en herkenbaar als makelaar, bijvoorbeeld met een net jasje of pantalon. Geen sneakers in combinatie met spijkerbroek en polo of een kort jurkje met sandalen. Dit geldt ook bij foto’s, afspraken en bezichtigingen!
- Maak vooraf afspraken over wat in beeld moet: sterke punten van de woning of juist de omgeving bij een ‘mindere’ woning. De makelaar heeft de woning al gezien en weet de pluspunten. Geef dit alvast aan in het portal!!
- Vermijd wc’s, oude badkamers, voorraadkasten, lelijke gevels of onafgemaakte zolders. Het doel is sfeer en nieuwsgierigheid wekken zodat mensen doorklikken naar de website.
- Opstal kan ook losse beelden maken die je bijvoorbeeld naar marketing kunt sturen voor een ‘behind the scenes, sneak preview of in the spotlight’ (bij bezichtigingen).
Na ontvangst van de Reels:
- Beelden zijn dynamisch, niet stilstaand of wiebelig.
- Zit het Teer logo in de linkerbovenhoek en zit er aan het eind een CTA (wit blad met Teer logo) met subtiele overgang.
- Begint de Reels met de woning (bij mooie huizen), bij minder representatieve huizen juist met buitenbeelden. Eerste 15 seconden moeten pakkend zijn met tuin- en benedenbeelden (voor stories). Nogmaals: geef dit alvast aan in het portal of voor het filmen!
- Geef feedback aan Opstal (mail/telefoon) en vraag om aanpassingen of laat juist weten dat je tevreden bent. Zorg dat de Reel perfect is vóór de woning aangemeld wordt.
- Zorg dat alle Reels als naam het adres en woonplaats hebben. Om te voorkomen dat we bij de marketing 4 video’s moeten plaatsen die allemaal ‘Reels’ heten.
We zorgen met zijn allen voor het beste resultaat! Dank jullie wel.